17 Aralık 2020 Perşembe

Ozonlabs Volkanik Maske


 

Herkese selam 

Kil maskesinden daha çok şey bekleyenler 

Avrupa Birliği'nden onaylı, bağımsız laboratuvarlarda test edilen Ozonlabs  Volkanik Maske bir numara 👌🏽


Maskenin  cilt lekeleri üzerinde %80 oranında başarıya ulaştığı uzmanlar tarafından kanıtlanmıştir.


 Cilt lekeleri ile savaşan Ozonlabs Volkanik Maske, tüm cilt tiplerinin temiz ve aydınlık bir görünüme kavuşmasına yardımcı oluyorken, erken yaşlanmaya meyilli olan ciltlerde de kırışıklıkları azaltmaya yardımcıdır. 

Yağ gözeneklerini açar ve küçültür,sebum (yağ) üretimini azaltır. 


 Volkanik Maske, ciltteki renk değişikliklerinin düzenlenmesi, cildin pürüzsüz ve canlı bir görünüm kazanması için tercih edilen bir maskedir. 


İçeriğinde Bentonit bulunur ve bentonit Volkanik kül, tüf ve lavların kimyasal ayrışması sonucu oluşmuş, ağırlıklı olarak montmorillonit içeren killer olarak tanımlanır.


PEKI OZONLABS VOLKANİK MASKE NASIL KULLANILIR?


Ben Volkanik Maskeyi haftada iki-üç kez temiz cilde ince bir tabaka halinde uyguluyorum.


10-15 dk  bekletip bol su ile yıkayarak cildimi temiz bir havlu ile kuruluyorum.

Cildimde hafif bir pembeleşme yapıyor ama kısa sürede geçiyor.

Böylelikle yüzümde kan dolaşımı hızlanıyor.


Denemediyseniz şiddetle tavsiye ediyorum.

Ve sayfayı incelemeniz için link bırakıyorum 

https://www.instagram.com/ozonlabsturkiye/

Sevgiler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ozonlabs Volkanik Maske

  Herkese selam  Kil maskesinden daha çok şey bekleyenler  Avrupa Birliği'nden onaylı, bağımsız laboratuvarlarda test edilen Ozonlabs  V...