22 Eylül 2017 Cuma

Siyahbeyazbirhayatbu Doğum Günü Kutlamamız.




Merhaba sevgili dostlarım
Sizlere katıldıgım harika bir etkinlik ve organizasyondan bahsetmek istiyorum .

Sevgili arkadaşım canım kübramin biz bloggerler için günlerce çabaladığı ve bir çok firmanın sponsor olduğu bir gün.

Adana Nigde İstanbul gibi Ankara dışından bir çok blogger arkadaşımız katılım sağladı ve yazılarından bloglarından tanıdığımız ancak yüz yüze tanışmadığımız dostlarımızla tanışmak sohbet etmek fırsatı bulduk.

Ayrıca bu güzel günümüz ev sahibemiz kübracığımın doğum günü kutlaması yanında 30 ağustos zafer bayramımızda erken kutlamış olduk.

Bu günümüz de bizlere eşlik eden sponsorlarımızdan bahsetmek istiyorum

Bütün ürünlerini severek kullandığım @yvesrocherturkiye markası denememiz için 40 kullanımlık duj jelleri göndermişti, ki benim gibi bol bol kullanmayı sevenler için sanırım yarı yarıya bir kullanım söz konusu olur. Ama mango kokusuna bayılmadım değil, henüz kullanmamış olanlara şiddetle tavsiye ederim.


Uzun zamandır bizlerle beraber olan  @highgenic firmasını severek tüm temizliğim de kullanıyorum. Özellikle sirkeli temizleyici ve silikonlu yüzey temizleyicisi benim favorim oldu.


Son zamanlarda kozmetik markalarının en gözdelerinden @hccare saç bakım konusunda da ilk sırada yerini aldı, özellikle bitkisel saç bakım kompleksini denemek için sabırsızlanıyorum.



@mustelaturkiye ile 2010 yılı  hamilelik döneminde tanıştım ve akabinde ilk oğlumun vücut bakımı için hep mustela ürünleri kullandım şimdi ikinci oğlumda da hiç tereddüt etmeden mustela ürünlerini kullanmaya devam ediyorum.


Metnini çok duyduğum @biodermaturkiye  daha önce kullanmadım ancak ürünlerini hemen deneyip yorumlamak istiyorum.


Bir diğer  sponsorumuz @farmonaturkiye bizler için gönderdiği güneş kremi tam da yaz dönemine denk gelmesi ile çok severek kullandığım bir ürün oldu.


Ayrıca ara öğünlerde tüm markaları denemeyi seviyorum.
Bizimle beraber olan @fellasfoods da tadını ve kıvamını çok beğendim. Uzun süre tok tutarak diyet listemizde başköşede yer alacaktır.


@kurmesnacks ilk defa denediğim bir marka oldu ancak ben içindeki yoğunluğunu çok sevemedim. Ama çeşitliliği sevenler için birebir diyebilirim.



Odifex kulak tıkacı da bu günümüzde bizlerle beraberdi, sesten sudan etkilenenler için harika bir ürün havuzda kampta güvenle kullanabilirsiniz. Tüm eczanelerden temin edilebilir olması da harika.


Kayısı vazgeçilmez bir meyvem olması yanında kokusunu da çok severim @dogalhayatyolu firması bizlere gönderdiği ürünleri çekiliş ile dağıttı ve benim için vazgeçilmez kayısılı duş jeli tam not aldı.



Gelişen çağa ayak uydurmaya çalışsakta hep doğallıktan ve el yapımı ürünleri kullanmaktan mutluluk duymuşumdur.
@irem_dogalsabun bizler için bu harika el yapımı sabunları göndermiş ki insan kullanmaya kıyamaz.


Çalışan bir insan için pratiklik çok önemlidir.
 @droetkerturkiye bizlere tatlımızı hatta ekmeğimizi evde yapmamız için hazır paketler göndermiş.
Benim ve çocuklarımın favorisi kekburger, kesinlikle satın almıyoruz ve evde yapıyoruz.


Çocukların olmazsa olmazı karakterler ve tabikide karakterli ürünler. 
İşte her zevke göre istediğiniz karakterli ürünleri bulabileceğiz @karakterdukkani oğlumun favorisi olan minionlu su mataramizi ve plaj havlumuzu gönderdi.
Dilerseniz sizde sayfalarına bir göz atıp çocuklarınızın hayal dünyasına dokunabilirsiniz.


Yeni lezzetlere her zaman açık olmayı seviyorum . Herkesin damak zevkine hitap etmese de @yaylabakliyat yeni çıkardığı sebzeli ve kinoalı bulgur pilavını çok sevdim.


Saç dökülme problemi olanlar için @biozcomtr marka yeni çıkardığı kokusuz sarımsaklı sampuanını yakından deneyen biri olarak ilk kutuda gözle görebilir bir azalma hissetim. Kesinlikle tavsiye edeceğim ürünlerden biri.


Bir türk firması olarak adını duyuran @palabs.com.tr marka serum ve kremi deneme boyları ile,


@capicadeturkey marka şampuan ve özellikle benim beğendiğim haftada bir kere muhakkak uygulamaya çalıştığım saç bb kremi bizimle beraberdi.


Ayrıca harika ev yapımı hazır paketleri ile @mutfaginyildizi


Anılarımızı ölümsüzleştiren sosyopix


Saç bakımı konusunda kendini kanıtlamış revox ve otacı harika hediyeler göndermişti.


Kısaca;
Bu güzel organizasyonda emeği geçen sevgili kübrama ve değerli sponsorlarımıza sonsuz sevgiler.....


Bir kere daha nice mutlu seneler canım.....

2 yorum:

  1. Ne güzel bir gündü canım yaaa.

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar güzel bir gündü, en kısa sürede yeniden görüşelim canım :)

    YanıtlaSil

Ozonlabs Volkanik Maske

  Herkese selam  Kil maskesinden daha çok şey bekleyenler  Avrupa Birliği'nden onaylı, bağımsız laboratuvarlarda test edilen Ozonlabs  V...