11 Haziran 2018 Pazartesi

Niğde sponsorlarımız #lerzankaradanli23nisan4yasinda,






 Sevgili arkadaşım lerzanin davetiyle gittiğimiz niğde de cocuklardan once biz kutlamaya başlamıştık 23 nisani bizleri bekleyen harika süprizler var di.
Lerzan bizler için çok emek vermiş ortaya birbirinden değerli sponsorlar çıkmıştı.
Ilk olarak geçen ay ortağımız beraber gerçekleştirdiğimiz kendi etkinligimizde tanıştığımız lets firması yetkilisi ayşe hanımdan bir kez daha ne kadar sağlıklı ve güvenle üretilen lest oyun hamurlarını dinledik.
Sağlık sertifikalı olup turkiyede üretilen bu ürünleri çocuklarımız için güvenle alıp kullanabilirsiniz.



Kullanmaya duyamadığım ve geçen yıl tanıştığım revox şampuanları ise birbirinden harika yeni ürünlerle her daim marka uyandırıyor.
Tanıştığım günden beri artik başka şampuan düşünemez olduğum doğrudur.



Yaş ilerledikçe göz altı sarkmaları ve morluklari artmaktadır.
Ne zaman adam beri uygun ürün arayışa girmiştim ki zen gözaltı morluklari ve kremleri ile tanıştım ve hemen kuklanmaya başladım 1 hafta içersinde gözle görülebilir farklar başladı bile.



Bioblas şampuan her zaman güvenle kullandığım ve gerçek değerde saç dökülmesini engelleyen bir sampuandır



Ilk defa duyduğum ve denemeye bbaşladıgım bir üründür.
Okudugum yorumlarda ciddi anlamda memnun kalmışlardır. 
Bende denemeye başladım bile.





2 sene önce tanıştığım propa ürünleri gerek temizlik konusunda gerek kişisel bakım konusunda şuan da bir numara diyebilirim.kesinlik zararlı hiç bir ürün içermememektedir.
Ocak ve banyo temizleyicileri 1 numara diyebilirim.
Tanıştığım günden beri küçük oğlum için sürekli sampuanini ve nemlendiricisini güvenle kullanıyorum





Geçmişten gelecege saçlarımıza iıi gelen ve her bakım ürünü ile kendini kanıtlamış bir markadır benim gözümde.




Okumayı ve yorumlamayı çok istediğim bir kitap en yakın zamanda yorumlayacağım.


vee. bizlerle olan daha bir çok firmamız ....






























































Emegi geçen herkese öncelikle sevgili arkadaşım lerzan a ve tüm sponsorlarımıza sonsuz teşekkürü bir borç bilirim.


sevgilerle....





1 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu inceledim ve takibe aldım çok güzel içerikler paylaşıyorsunuz. Bende blogumu takip eden ve yorumluyan herkese dönüş yapıyorum >> Bloguma göz atın isterseniz ; https://www.cihan7.com

    YanıtlaSil

Ozonlabs Volkanik Maske

  Herkese selam  Kil maskesinden daha çok şey bekleyenler  Avrupa Birliği'nden onaylı, bağımsız laboratuvarlarda test edilen Ozonlabs  V...